O szkole
Data Temat
2014-03-24 21:22 pzynajmniej jest wiecej ciala do kochania a i jeszcze jedno
2014-03-24 20:40 Wiele razy płakałam z tego powodu, ale cóż..takie jest
2014-03-24 19:53 Kazdy przypadek jest inny.
2014-03-24 19:13 stopniowo sie wykruszali.....
2014-03-24 18:30 Magda >> ta zdadzams ie z toba masci i opatrunki to ni
2014-03-24 17:49 Kupie sobie ta oliwke dla dzieci.
2014-03-24 17:09 - co to może oznaczać?
2014-03-24 16:29 mam kilka pytan odnosnie Lidy
2014-03-24 15:49 To co w czystym i zdrowym jelicie jest fizjologiczną normą
2014-03-24 15:09 cocinella,ty masz chociasz rodzinke,wyobraz sobie ja,sama z
2014-03-24 14:29 zwazyłam sie dziisaj ..
2014-03-24 13:51 Prosze o odp.
2014-03-24 13:11 jako manikiurzystka napiszę że nie ma gorszych czy lepszyc
2014-03-24 12:26 Czytałam też,że nie zawsze resekcja się udaje, czy ktoś
2014-03-24 11:46 troche mnie stawy w klanach bola ale to przejdzie tryskam
2014-03-24 11:08 I teraz wiem, że już więcej tam nie pójdę.
2014-03-24 10:25 Tych 4 świadków to musi być z dwóch stron czy może być
2014-03-24 09:44 Są też tacy, którzy w przypływie desperacji sięgają po
2014-03-24 09:02 Hej ikarpi, nie licz na dużo.
2014-03-24 08:23 Efekty są:
2014-03-24 07:43 włosy całe zniszczone, popalone, sianowate a w dodatku ko
2014-03-24 07:05 Jestem pewna że kilka cm Ci ubędzie
2014-03-24 06:17 Dlatego fokus powinien byc skierowany na odbudowanie prawidl
2014-03-24 05:38 Cwiczenia i łykany ketonal juz nie pomagają {beksa]
2014-03-24 04:59 Zapuściłam się tej zimy i teraz próbuję to naprawić.
2014-03-24 04:21 Dla mnie Diego Luna wygląda jak nastolatek Mało meski A
2014-03-24 03:34 I jeszcze miałam chyba całe morze wód płodowych.
2014-03-24 02:56 Obszerność dyskusji i ilość osób z tym problemem mogło
2014-03-24 02:19 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2014-03-24 01:43 Juz sama nie wiem.
2014-03-24 01:05 Ale porozmawiaj z nim, mnie zależało na czasie wiec dlateg
2014-03-24 00:27 0,5 l - 1l i za drugim razem powinno więcej wejść.
2014-03-23 23:48 To forum dla kobiet, ciekaw ile pań tutaj piszę bo widzę
2014-03-23 23:10 chce miec pewnie parkę, stac ja na dwoje.
2014-03-23 22:31 to naprawde jest zarabisty trening i widze juz efekty!
2014-03-23 21:53 Bula, trzymasz się?
2014-03-23 21:11 co do srodków przeciwbolowych to pytałam się dziewczyny o
2014-03-23 20:29 Co za uczucie.....
2014-03-23 19:45 Już ponad dwa tygodnie minęło od mojego zabiegu, zaczęł
2014-03-23 19:04 przeciez tutejsi eksperci i znawcy tematu, w szczegolnosci p
2014-03-23 18:23 Dzięki
2014-03-23 17:00 Teraz przenieśli się na ul.
2014-03-23 16:19 To prawda że poziom jest bardzo wysoki i do matury przygoto
2014-03-23 15:37 ja zawsze śmieję się na madagaskarze
2014-03-23 14:54 Ja używam brylantyny w żelu z firmy Joanna, ale wosk tez j
2014-03-23 14:12 Pozdrawiam
2014-03-23 13:30 babc
2014-03-23 12:46 kurczak
2014-03-23 12:06 Im mniejsze szkody w palcu, tym łatwiejszy/ mniej inwazyjny
2014-03-23 11:25 odwrotny problem mają dziewczyny z szerokimi biodrami, nawe